Gwarancja door-to-door na urządzenia WARMTEC
Wszystkie produkty z naszej oferty objęte są gwarancją typu door-to-door. Oznacza to, że w przypadku usterki urządzenia w okresie gwarancyjnym wystarczy wysłać do nas zgłoszenie i zdemontować reklamowane urządzenie. Uszkodzony produkt odbierzemy firmą kurierską na nasz koszt i przetransportujemy do naszego serwisu, gdzie zostanie wykonana profesjonalna naprawa. Okres gwarancyjny wynosi minimum 2 lata, a w przypadku niektórych produktów jest wydłużony do 3 lat, a nawet 5 lat.
Jesteśmy pewni swoich produktów i dlatego nie boimy się udzielać wieloletnich gwarancji, a co najważniejsze gwarancja jest realna i zawsze błyskawicznie realizowana. Zwracamy jednak uwagę, że warunkiem niezbędnym do realizacji uprawnień gwarancyjnych jest przedstawienie oryginalnej i prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej.
Szczegółowe warunki gwarancji znajdą Państwo w karcie gwarancyjnej dołączonej do każdego urządzenia.
Serwis Warmtec - dane kontaktowe
Serwis Warmtec
UWAGA! Z związku aktualną sytuacją w Polsce spowodowaną epidemią koronawirusa, wprowadziliśmy w naszej firmie środki bezpieczeństwa. Przesyłki wysyłane do naszego serwisu w ramach gwarancji lub zwrotu towarów, poddawane są 48-godzinnej kwarantannie. Tym samym okres rozpatrywania reklamacji zostaje wydłużony. Prosimy to wziąć po uwagę, podczas wysyłania urządzenia do naszego serwisu.
Adres serwisu: Autoryzowany Serwis Warmtec P.W. MULTIMAX ul. Peowiaków 9, 22-400 Zamość
Kontakt do serwisu:
Tomasz - 609 200 244
Paweł - 609 200 277
Przemek - 609 200 538
Dział serwisu zajmuje się wyłącznie obsługą reklamacji i naprawami urządzeń.
Dział handlowy Warmtec
W sprawach handlowych oraz w kwestiach pomocy przy doborze / obsłudze urządzeń prosimy o kontakt z działem handlowym:
Tel. - (22) 280 96 70
GSM - 793 400 403