Title Image

Gwarancja i serwis

Sprawdź jak możemy Ci pomóc

JESTEŚMY SYNONIMEM BEZPIECZNYCH ZAKUPÓW

W Warmtec wierzymy, że każdy zakup powinien być źródłem radości i pewności. Nasza gwarancja to nie tylko ochrona – to obietnica, że dostarczamy produkty wysokiej jakości. Posiadamy własny serwis, dzięki czemu masz pewność, że zawsze jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc – profesjonalnie i z pełnym zaangażowaniem. Niezależnie od tego, czy masz problem w trakcie trwania gwarancji czy po jej zakończeniu, możesz na nas liczyć. Odkryj, jak troszczymy się o Ciebie na każdym kroku.

WYGODNY PROCES REKLAMACJI

Wystarczy, że wypełnisz prosty formularz, a my zajmiemy się resztą. Dzięki usłudze door-to-door, odbierzemy produkt bezpośrednio od Ciebie i będziemy na bieżąco informować o postępach. Bez stresu, bez zbędnych formalności – po prostu wygodnie.

WSPARCIE W KAŻDEJ SYTUACJI

Nawet po zakończeniu okresu gwarancyjnego, jesteśmy dla Ciebie. Oferujemy odpłatne naprawy, bo wiemy, jak ważne jest dla Ciebie zaufanie do naszych produktów. Nigdy nie zostawiamy Cię z problemem – bo Ty jesteś dla nas priorytetem.

BEZPIECZEŃSTWO NA DŁUŻEJ

Z Warmtec zyskujesz więcej niż standardową ochronę. Znaczna część naszych produktów objęta jest 3-letnią gwarancją. Dajemy Ci dodatkowy rok bezpieczeństwa i spokoju, bo wiemy, że potrzebujesz produktów, które działają niezawodnie przez długi czas.

CO JEŚLI MASZ PROBLEM Z PRODUKTEM?

Jeśli dostrzegasz problem ze swoim produktem, w pierwszej kolejności sprawdź instrukcję obsługi urządzenia i upewnij się, że produkt został uruchomiony poprawnie. Jeśli nadal widzisz błąd, skontaktuj się z naszym serwisem. Często rozmowa z serwisantem okazuje się efektywna w rozwiązaniu problemu. Jeśli serwis zalecił przysłanie towaru na reklamację lub jesteś pewny, że jest to usterka, wypełnij formularz reklamacyjny.

ZGŁOŚ REKLAMACJĘ

Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona najszybciej, skorzystaj z formularza reklamacyjnego. Dzięki niemu Twoje zgłoszenie trafi bezpośrednio do odpowiedniego działu, co pozwoli nam na sprawne rozwiązanie problemu. Zgłoszenia telefoniczne lub mailowe, będą procesowane dłużej ze względu na konieczność ręcznego przetwarzania informacji. Wybierz formularz i zyskaj pewność sprawnej obsługi.

Autoryzowany Serwis Warmtec – Emultimax
ul. Jana Kilińskiego 84D, 22-400 Zamość

Pn.-Pt.: 8.00 – 16.00

609 200 277

609 200 538

[email protected]

IDŹ DO FORMULARZA