W Warmtec wierzymy, że każdy zakup powinien być źródłem radości i pewności. Nasza gwarancja to nie tylko ochrona – to obietnica, że dostarczamy produkty wysokiej jakości. Posiadamy własny serwis, dzięki czemu masz pewność, że zawsze jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc – profesjonalnie i z pełnym zaangażowaniem. Niezależnie od tego, czy masz problem w trakcie trwania gwarancji czy po jej zakończeniu, możesz na nas liczyć. Odkryj, jak troszczymy się o Ciebie na każdym kroku.
Jeśli dostrzegasz problem ze swoim produktem, w pierwszej kolejności sprawdź instrukcję obsługi urządzenia i upewnij się, że produkt został uruchomiony poprawnie. Jeśli nadal widzisz błąd, skontaktuj się z naszym serwisem. Często rozmowa z serwisantem okazuje się efektywna w rozwiązaniu problemu. Jeśli serwis zalecił przysłanie towaru na reklamację lub jesteś pewny, że jest to usterka, wypełnij formularz reklamacyjny.
Aby Twoja reklamacja została rozpatrzona najszybciej, skorzystaj z formularza reklamacyjnego. Dzięki niemu Twoje zgłoszenie trafi bezpośrednio do odpowiedniego działu, co pozwoli nam na sprawne rozwiązanie problemu. Zgłoszenia telefoniczne lub mailowe, będą procesowane dłużej ze względu na konieczność ręcznego przetwarzania informacji. Wybierz formularz i zyskaj pewność sprawnej obsługi.
Autoryzowany Serwis Warmtec – Emultimax
ul. Jana Kilińskiego 84D, 22-400 Zamość
Pn.-Pt.: 8.00 – 16.00