Gwarancja Warmtec CarePlus – pewność i bezpieczeństwo

Elektryczne ogrzewanie podłogowe staje się coraz częściej wybieranym sposobem ogrzewania pomieszczeń. Niestety zdarza się, że z różnych przyczyn dochodzi do uszkodzenia żyły grzejnej w macie. Dlatego jako wieloletni producent mat grzewczych oferujemy rozszerzoną ochronę dla naszych klientów.

Przy zakupie zestawu ogrzewania podłogowego zapewniamy 30-letnią gwarancję CarePlus na matę grzewczą*. W ramach rozszerzonej gwarancji klient otrzymuje bezpłatną naprawę uszkodzonej maty w miejscu, gdzie została ona zamontowana – w domu, mieszkaniu lub innym lokalu.

Gwarancja CarePlus obejmuje:

ukryte wady materiałowe lub konstrukcyjne produktu uniemożliwiające jego użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem,

uszkodzenia mechaniczne powstałe nieumyślnie w czasie montażu,

wszelkie awarie powstałe w okresie gwarancji bez względu na ich przyczynę, z wyłączeniem czynników tzw. siły wyższej (pożar, powódź, itp.).

Warunkiem realizacji uprawnień gwarancyjnych jest przedstawienie oryginalnego dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełnionej karty gwarancyjnej. Dodatkowo w zgłoszeniu należy umieścić wykonane pomiary rezystancji maty grzewczej, aby potwierdzić, że przyczyną nieprawidłowego funkcjonowania systemu grzewczego jest mata grzejna.

Zdajemy sobie sprawę, że niedziałający system ogrzewania jest sytuacją stresującą, tym bardziej w okresie grzewczym. Dlatego po otrzymaniu zgłoszenia nasz autoryzowany serwis pojawi się u klienta najszybciej jak to będzie możliwe, jednak nie później niż 30 dni od daty pisemnego zgłoszenia awarii.

* dotyczy zestawów ogrzewania podłogowego z matą grzewczą Warmtec DS2

Warmtec
CarePlus
Warmtec
standard
Większość producentów
Przyjazd autoryzowanego serwisu do klienta
Precyzyjna lokalizacja miejsca uszkodzenia
Naprawa u klienta z powodu wady fabrycznej
Bezpłatna

Bezpłatna
Naprawa u klienta z powodu uszkodzeń mechanicznych w trakcie montażu
Bezpłatna

Dodatkowo płatna